Een liefdevolle week in groep 3/4

Maandag en dinsdag waren lekkere dagen voor groep 3/4 de kinderen hebben de muurkrant afgemaakt en hun raketten en lekker gewerkt.

Woensdag hebben de kinderen een spel met de klok gedaan, hoe maak je een klok? En welke cijfers horen daarbij? En de digitale tijden dan? Hier werd hard mee geoefend! Ook was er thema uitloop ouders mochten komen kijken naar alles wat we hadden gemaakt ontzettend gezellig! En wat was er een hoop te zien. Onze muurkranten werden goed bewonderd!

Donderdag hebben we gewoon gewerkt en ’s middags onze plekken opgeruimd, we zien dat de kinderen er snel een rommeltje van maken en niet zo zuinig zijn op de spullen van school. Hier gaan we de komende weken hard mee aan de slag! We hebben een mooie start gemaakt!

Toen werden de rapporten uitgedeeld en konden we lekker vakantie vieren!

Denken jullie nog even aan het oefenen met vetersstrikken? En lekker te blijven lezen?

Let dus op morgen (vrijdag 16 februari) is er geen school!

Fijne vakantie!

kijkdag 3 kijkdag 3