We laten zien wat we kunnen!

Hier even een kort weekbericht omdat de nieuwsbrief er ook vandaag uit is gegaan!

Deze week in groep ¾ zijn we begonnen met de IEP toetsen, we zijn druk aan het oefenen. En we laten zien wat we allemaal weten en kunnen. Volgende week gaan we hiermee verder. Ook denken we na over ons zelf met de hart & handen toetsen. Hoe leer ik?  Wat vind ik fijn in de klas?

Ook hadden we weer een talentenmiddag. Er is in het lokaal van groep ¾ heel goed geschminkt, en in andere lokalen zijn salades gemaakt, maar ook is er gesport en geknutseld, wat is er hard gewerkt!

We zien dat de meeste kinderen in groep ¾ nog moeite hebben met lezen. We willen u thuis vragen veel met uw kind te lezen. Zowel zelf voorlezen of laten voorlezen door uw kind kan al helpen! Elke dag 10 minuten lezen kan het verschil maken!

Bij juf Talita in haar gymles hebben we geoefend met fouten maken. De kinderen vonden dit nog best lastig. Want ze vinden fouten maken niet zo leuk.

We hebben een gedichtje in de klas die hierbij:

Een fout is geen fout als je er maar iets van leert

Knoop maar goed in je oren goed fout is niet verkeerd

We moeten leren dat we fouten mogen maken om verder te kunnen leren. Hier gaan we de komende tijd mee aan de slag!

Schminken 8 Schminken 8
Schminken 7 Schminken 7